Nog even en dan op pad. - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ben Resi Maria Harrie Haerkens - Kerckhoffs - WaarBenJij.nu Nog even en dan op pad. - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ben Resi Maria Harrie Haerkens - Kerckhoffs - WaarBenJij.nu

Nog even en dan op pad.

Door: Harrie

Blijf op de hoogte en volg Ben Resi Maria Harrie

20 Februari 2015 | Nederland, Maastricht

Na een aanloop die best wel spannend is geweest na aanleiding van de onrust in Birma, en het besluit om te gaan, is het dan zo ver. Waar wij naar toe gaan is het rustig dus op naar Birma - Myanmar.

Gepakt en gezakt staan we klaar, morgen 21 - 03 vroeg uit de veren met een reis van een kleine 30 uur voor de boeg gaan we op pad.

Vanaf Düsseldorf vliegen wij naar Abu Dhabi en na een overstap naar Kuala Lumpur, na ook hier een overstap gemaakt te hebben vliegen wij naar Yangoon, waar wij zondag in de loop van de middag aankomen.

Waarschijnlijk total loss staan we dan aan het begin van een pracht van een reis dwars door Birma, hopelijk hebben ze in Yangoon Bintang

• 20 Februari 2015 - 21:52

Apolonia:

Een hele goede reis...lekker genieten.....en we kijken hier in het Heuvelland uit naar mooie verslagen en foto's van jullie reis.
    Dag

BaPlo

• 20 Februari 2015 - 22:10

Toine Van Der Krabben:

Wij wensen jullie een hele goede reis en geniet van alles. Lieve groetjes Jos en Toine

• 20 Februari 2015 - 23:47

Ton Wolswijk:

Hoi,

Goede reis voor jullie vieren.
    Wel erg lang onderweg !
    Het Bintangbiertje zal dus wel smaken.

Fijne tijd daar en we lezen jullie ervaringen, wij zijn dan
    ook weer ff. terug in Birma.

Gr. Ton en john

• 25 Februari 2015 - 11:35

Huub Kerckhoffs .:

Een goede reis toegewenst voor jullie viertjes .
    Groetjes Huub .

• 25 Februari 2015 - 15:28

Tamara:

Een hele mooie reis geniet ervan.
    Groetjes Tamara